تحقق تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نیازمند عزم و انگیزه ای جهادی است
نوشته شده توسط : brezzers

حجت الاسلام 'علی معبودی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، نامگذاری سالها توسط رهبر فرزانه انقلاب را بر اساس نیاز روز كشور دانست و افزود: انتخاب عنوان برای هر سال بر اساس دید حكیمانه رهبری مسیر حركت ملت ایران را روشن می كند.

وی، یادآورشد: این نامگذاری ها، وظیفه و مسوولیت اقشار مختلف جامعه در حركت رو به جلو و تعالی كشور را نشان می دهد.

حجت الاسلام معبودی، به شرایط جهانی و تشدید فشارها و تحریم های اقتصادی علیه ایران اشاره و اظهار كرد: امروز ایران به عنوان لنگر ثبات منطقه نیازمند استحكام تمام بخش ها به ویژه اقتصاد است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، تقویت بنیه های اقتصادی را از نیازهای برجسته و مهم نظام اسلامی دانست و گفت: یكی از راهكارهای تقویت اقتصاد ایران افزایش تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی است.

وی، تقویت این بخش را موجب اقتدار روز افزون كشور دانست و خاطر نشان كرد: تحقق این عنوان در سال جاری علاوه بر آنكه اقتدار نظام اسلامی را افزایش می دهد، موجب كاهش شدید برخی از وابستگی ها به كالاهای خارجی می شود.

حجت الاسلام معبودی، جهاد اقتصادی را نیازمند همت وكار مضاعف دانست و افزود: یكی از عرصه ها و مصادیق بارز تلاش جهادی، تولید ملی و حمایت از سرمایه و كار ایرانی است كه انحراف از این مسیر نتایج مطلوبی در بر نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) در استان زنجان، دست یابی به خود كفایی در تولید و اقتصاد را یكی از نیازهای اساسی كشور دانست و یادآورشد: عنوانی كه رهبری فرزانه انقلاب 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' برای سال جاری انتخاب كرده اند، مسیری مناسب برای دست یابی به خودكفایی در تولید و اقتصاد است.

وی، به لزوم نهادینه سازی فرهنگ استفاده از كالای داخلی و حمایت از تولید ملی تاكید و اظهار كرد: در گذشته با وجود عقاید نادرستی كه غرب بر مردم تحمیل كرده بود، باورهای بر بهتر بودن كالای خارجی و نا مناسب بودن تولید داخلی بود كه در سال جاری این باور و عقیده باید جای خود را به فرهنگ استفاده از كالای داخلی دهد.

حجت الاسلام معبودی، نهادینه سازی این فرهنگ را موجب افزایش تمایل مردم برای استفاده از كالای داخلی و در نهایت خود كفایی دانست و گفت: دست یابی به خود كفایی در تولید ملی، رشد اقتصادی را به دنبال داشته و اقتصاد ایران به یكی از مقتدرترین كشورهای جهان تبدیل خواهد كرد.

7319/522/587





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: